2010. június 22., kedd

Rozmaringos újborgonya



Vasárnapi ebédünk körete volt ez az egyszerű finomság. Mostanában teljesen rá vagyok kattanva az újborgányára. A múlt héten készítettem belőle salátát, köretet. Ezen a héten pedig tervbe van egy pizza varióció.

Hozzávalók:
1 kg újborgonya,
egy marék rozmaring,
só, bors,
3 dkg vaj,
2 ek. olivaolaj.

A burgonyát alaposan megmostam, majd jól lecsepetettem. Egy nap serpenyőben a vajat és az olivaolajat felforrósítottam. Ebben tettem bele a burgonyát, megsóztam, megborsoztam és lefedve kb. 20 percig pároltam. Ezután levettem a fedőt, megszórtam a rozmaringgal és jól átpirítottam.

3 megjegyzés:

Chef Viki írta...

Én is... Tartson minél tovább a szezonja :-)

Bianka írta...

Mesezép, imádom

családi tűzhely írta...

Chef Viki, így teljesüljön minden kívánságod! Újburgonya forever:)

Bianka, köszönöm!