2010. július 4., vasárnap

Zöldséges tortellinileves


Jó pár éve egy gasztromagazinban találtam ezt a receptet. Először furcsállottam, tortellini a levesbe? Végül kellemesen csalódtam, és azóta is rendszeresen szerepel ez a recept a családi étlapon.

Hozzávalók:
1 kis fej vöröshagyma,
fél kiló zöldség vegyesen (jelen esetben: répa, kukorica, zöldborsó, karabálé),
15 dkg tortellini (jelen esetben: sonkás),
1 csokor petrezselyemzöld,
só, bors.

Forró olajban megfuttattam az apróra vágott hagymát, hozzáadtam a megtisztított és felaprított zöldségeket, és pár percig pirítottam őket. Felöntöttem bő egy liter vízzel és sózta, borsoztam a levest. Amikor a zöldségek félig megpuhultak, hozzáadtam a tortellinit, és a tészta puhulásáig kíméletesen főztem. Végül megszórta apróra vágott petrezselyemzölddel.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Érdekes, de azt hiszem én is szívesen kipróbálnám

családi tűzhely írta...

Kedves Binka, próbáld ki bátran, nem fogsz csalódni.

Mézigörl írta...

Nagyon tetszik! Engem meggyőztél, hamarosan kipróbálom! :)

családi tűzhely írta...

Mézigörl, remélem, ízleni fog:)