2010. szeptember 29., szerda

Segítsüti átadás, avagy Schaffer csomagja


Az én licit nyertesem Schaffer, aki egy 15 hónapos kislány apukája, és éttermet vezet Budapesten, nagyon kedvesen és rugalmasan állt a süti átadáshoz. A sütés idejét és az átadás módját teljesen rám bízta, én pedig a nagy távolság miatt a postai utat javasoltam.
Vasárnap kora este Dani fiam hathatós közreműködésével megsütöttük a sütiket. Süti miatt én még ennyit nem izgultam: jaj csak minden rendben legyen, oda ne égjen stb.
A süteményeket és a szilvalekvárt egy erre a célra vásárolt, zsírpapírral bélelt műanyag dobozba rendeztük. A dobozt gondosan leragasztottuk és egy nagyobb, kibélelt papírdobozba tettük, hogy a műanyag doboz meg ne sérüljön szállítás közben. Hétfőn reggel a csomagot izgatottan útjára bocsátottuk.
Ma megkaptam a visszajelzést, hogy a süti kedd du.-án megérkezett, és nagyon ízlett a családnak. Különösen jól esik a dicséret, mert szakembertől származik.
Ez úton is szeretném Schaffernek megköszönni, a nagylelkű támogatását, amivel hozzájárult, hogy a négy koraszülött osztály számára eddig 4.262.044.- Ft gyűlt össze.
Nagyon jó érzés, hogy én is részese lehettem ennek a csapatnak:)
Aki még szeretne segíteni, és hozzájárulni az akcióhoz, Segítsüti receptfüzet megrendelésével megteheti.




Nincsenek megjegyzések: