2011. június 9., csütörtök

Ajváros-fetakrémmel töltött hústekercs



Íme, nem kellett sokat várni a nagy sikerű ajváros-fetakrém további felhasználására. Vasárnapi ebédre készült ez a gyönyörű hústekercs, és meg kell, hogy mondjam, régen nem ettem ilyen finom újdonságot. Nekem nagyon bejött ez az ízvilág, és a fiúk sem panaszkodtak:) Pár tökéletes hozzávaló, és a végeredmény mennyei eledel.

Hozzávalók:
1 kg karaj egyben,
3-4 ek. ajváros-fetakrém,
8-10 szelet bacon.


A karajt bevágjuk óvatosan úgy, hogy szépen ki lehessen nyitni, de azért egyben maradjon. Kicsit kiklopfoljuk (nem kell sózni, mert a krém és a szalonna elég sós), egyenletesen elkenjük rajta az ajváros-fetakrémet. Óvatosan feltekerjük, majd körbe tekerjük a bacon szeletekkel. Enyhén olajozott tepsibe tesszük, lefedjük alufóliával. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 1 és fél órát sütjük. Én most félidőben újkrumplit is dobtam mellé, hogy a köretre se legyen gond.


7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon guszta! Szívesen megkóstolnám.

Citromhab írta...

Na, ez most jöhetne!

Bianka írta...

Fantasztikusan néz ki, nagyon látványos

Ottis írta...

Ez szuper jól néz ki!

Gizi írta...

Valóban "gyönyörű" ez a hústekercs, és isteni finom lehetett.:)

családi tűzhely írta...

Végre tudok reágálni! Már vagy két hete nem tudtam jó pár helyen, többek között saját magamnál se kommentelni. Mindig profil kijelölést kért, és névtelenként szerepeltetett, és most csoda történ:)
Lányok, köszönöm mindenkinek a dícsérő szavakat, bátran próbáljátok ki, nem fogtok csalódni:)

Ditta tortái írta...

Nagyon jól néz ki!