2011. szeptember 12., hétfő

Első nap az iskolában

Hihetetlen, de eljött ez a nap is. Az én pici babám elő osztályos lett. (Igen, nálunk iskola felújítás és átépítés miatt csak ma kezdődött a tanítás.) Végérvényesen véget ért egy korszak, és elkezdődött egy másik. Reggel reményekkel és szorongásokkal telve kezdtük a napot. Csak úgy dobogott a pici szíve, amikor elváltunk a teremben. Egész nap ideges voltam, nem találtam a helyem, egy csomó hülyeséget csináltam, és végül megnyugodtam, amikor du-án a fiam boldogan szaladt felém: "Anyu, ugye holnap is jövünk!"

8 megjegyzés:

Barbi konyhája írta...

Eddig még nem írtam, de olyan érzések törtek elő amiket már elfelejtettem. Édes a kisfiad!
Az én pici lányomnál pont így éreztem és nem is emlékszem mikor tűnt el 6 év, ugyanis most hetedikes! :(
Van egy 2 és fél évesem akivel ezt újra át kell élnem.
Tölts vele minél több időt, mert most kétszer olyan gyorsan nő majd! :)

Tálaló írta...

Kétszer olyan gyorsan???Már most is döbbenten nézem,hogy az én pici babám az első szülinapját tölti be maholnap.Nekem ez is úgy elrepült minha egy hónap lett volna.

Szívből kívánom,hogy végig ilyen jól érezze magát a kisfiad és ilyen lelkesen várja az iskolát.
Pontosabban:az igazi,csinos nagyfiad!!!

Gizi írta...

Nagyon csinos ez az iskolás nagyfiú. Kívánom, hogy minden nap ilyen lelkesen induljon el az iskolába, és sok-sok dicsérettel térjen haza.:)

Bianka írta...

Nagyon aranyos, sok sikert az iskolában

családi tűzhely írta...

Barbi, nagyon igazad van, nincs fontosabb az együtt töltött időnél, hiszen olyan hamar megnőnek.

Tálaló, köszönöm a jó kívánságokat a csinos nagy fiú nevében is! És egy picit "irigykedem", hogy a tied még csak egy éves:)

Gizi, ma már megkaptuk az első piros csillagot is, és a lelkesedés továbbra is tart:)

Bianka, köszönjük a jó kívánságokat, nagyon kedves vagy!

Kati írta...

Aranyos fiacskád van, kívánom, hogy mindig így szeresse az iskolát.:)

Ottis írta...

Sikeres tanévet kívánok nektek :)

családi tűzhely írta...

Kati, még mindig tart a lelkesedése:)

Ottis, remélem, az lesz:)